fredag den 25. oktober 2013

Perlerønnens smukke afsked.



I disse dage skal man da også løbe hurtigt for at nå og få det hele med. For lige så hurtigt som det går når det hele springer ud, så må det vist siges at være ligeså den anden vej. Og skulle den varslede storm komme på mandag, ja så er det endeligt slut for mange vækster. Så det gælder om at fange motivet mens det er der.

Jeg holder meget af perlerønnen. Den er smuk i udspring for så at leve lidt anonymt hen over sommeren. Men så skal jeg da love for at den "danser af" med manér. Forrygende og flot hvid finale. Og jeg siger tak.


2 kommentarer:

  1. Ja den ser godt nok skøn ud. Idag skal jeg ud og sikre alverdens ting forud for måske-stormen. Og nå ja, jeg skal også nyde alverdens ting, mens tid er... God dag til dig, Helga :D

    Hjerteligst

    SvarSlet
  2. Ja det er med at få taget billeder nu, snart er det slut med de smukke farver. Perlerønnen er skøn lige nu, jeg har den også.

    SvarSlet