søndag den 27. oktober 2013

Gingkoens gyldne glæder giver


løfter om vinterens komme, men også om dvale og forår. For der er allerede dannet nye store og flotte knopper, som kun venter på at de næste måneder overstås og så går det løs igen.








Jeg har aldrig før focuseret så meget på efterårshaven som jeg gør i år.
Forår og sommer har vel altid været mest i focus for de fleste havefolk, men en have er der jo hele året rundt. Og at kunne gå ud i den på alle årstider og få en oplevelse ud af det, må vel siges at være hensigten med haven. 

Søndagen skal nydes, sove en time længere.
Og så rundt i haven før den måske varslede storm river bladene af på mandag.



2 kommentarer:

  1. Efteråret er helt særligt smukt i år og varer også længere end andre år. Derfor har jeg også pludseligt opdaget efteråret som en mulig årstid. Ikke bare sådan en grå november, november, men virkelig noget der rykker i haven. Jeg er helt klart med på at fokusere på efteråret som en haveårstid. Flere gyldne farver blandet med stedsegrønt er hvad jeg går og pønser på ;-)

    /Birgitte

    SvarSlet
  2. Hvor er din Gingko smuk, og ja efteråret er en skøn årstid, specielt i år :-)

    SvarSlet